2015. január 29., csütörtök

NE VILLOGJÁ’ OTT HÁTUL!



2014.12.31. Szilveszter az AB/CD-vel

A szilveszter egy érdekes ünnep, ilyenkor az ember csúnya pillantások nélkül lehet részeg már délben. Nálunk a fél a falu ilyenkor kezdi kiütni magát. Én a 4 órai kezdéssel egész kulturáltnak érzem magam, de ez is csak és kizárólag a hideg miatt volt, szóval készülődés közben lenyomtam 3 pohár páleszt, aztán robogtam is tova hogy elérjem a buszt. Mintha említetted volna… Miután Angieyt összeszedtem a munkahelyén (Én akkor már konfettivel a hajamban pezsgős kábulatban vártam a koncertet. Előtte 7 napot dolgoztam egyhuzamban és másnap mentem tehát elsején fél 10re nyitni. Lényeg az, hogy már jó fáradt is voltam. Pláne ütött minden féle alkohol!)  Átmentünk hozzájuk, ahol fater (az enyém) megkínált pálesszal me’ hát igyunk má’, persze közbe tölti úgyhogy muszáj volt meginni. Nekem is töltött. Pedig én nem szeretem valamint nem titok, hogy nem bírom. Az idő meg csak repült, mi meg suhanhattunk a buszhoz, hogy le ne késsük. Egy nagy medvefejes sapkában szálltam fel a buszra, előttem egy csaj éppen jegyet vett; a sofőr meg, ahogy meglátott elkezd vigyorogni, majd röhögni meg nagyban hessegetni, hogy takarodjak hátra. Megúsztuk jegyvétel nélkül. Mintha valami olyat is mondott volna, hogy igyuk el a jegy árát… Nem csak a sofőr vigyorgott rajtam. Miután megtaláltuk a helyünk, Pestig bóbiskoltunk aztán meg suttogva énekelgettünk mindenfélét, pl.:szilvafácska…(Megunhatatlan. Fülbemászó, csak úgy jó!) amit később is nyomtunk csak azt már nagyobb hangerővel az utcán sétálva. Innen az irányt a Vörösmarty tér felé vettük, mert akartunk ördögszarvat (VILÁGÍTÓSAT! Nem holmi kis szarvacskát), meg ott árult (többek közt pálinkát) Zsp, Angiey kollégája és gondoltuk hogy szegényt kicsit szórakoztatjuk amíg be nem zár. Mert én ilyen rendes vagyok! Ott is az volt az első kérdés, hogy iszunk e pálinkát? Én próbálkoztam nemmel válaszolni, de lebaszott azzal a mondattal, hogy aki vodkasört iszik az fogja be és nyelje le…Hát még szép, hogy iszunk. Pff. Persze akinek a gyomra nem jár rítus táncot a pálinkától könnyen dumál. Miután bezárt, gondoltuk elkísérjük a kocsijáig. Rossz ötlet volt. Három árushoz is odarángatott és csinált egy csomó képet rólunk. Érezte az értelmi előny. Aztán amikor befejezte a kínzásunkat, közölte, hogy elvisz a Rocktogonig. Akkorra már a kocsiba való beszállás okozott némi logikai problémát. Engem hátra szuszakoltak be (Kétajtós kocsi, érzitek a probléma nagyságát?)  Szó sincs szuszakolásról. Előre ment. Zs két autó közt parkolt. Alice meg ott állt a nyitott ajtónál. Hát én nem fogok be teleportálni hátulra vagy átrepülni az ajtón. Oldjad meg szívem! Én előre szálltam be, a szarvammal meg többször lefejeltem az autó tetejét. Mi ez törpe mobil???! (Csak megjegyzem 164 mély vagyok…) Úgyhogy le is vettem.
Alice nem tudom, hogy fért el. De az ő kis szarvacskája hátul villogott. Zs többször is agresszívan (persze csak megjátszotta) hátraszólt, hogy NE VILLOGJÁL! Aztán felhívta valami haverja aki erősen ittas volt. Mi meg kiröhögtük. Megbeszéltük, hogy inkább előbb tegyen ki, mert meg kell inni a vodka-sört amit hoztunk, úgyhogy valamelyik hídnál megpróbáltunk kiszállni. Na ez nem teljesen így volt. Azért kellett előbb kiraknia, mert Alice szerint kellett még találnunk egy dohányboltot vagy valamit ahol tudunk sört venni. Először mély hallgatásba burkolóztam, aztán megkérdeztem tőle, hogy emlékszik e arra, hogy amikor indultunk, még otthon vettünk sört… Nekem már nem nagyon ment a dolog, előre nyújtott karral hadonászok Angiey felé, hogy segítsél már mert nem tok kiszállni. Én csak röhögtem. Kb úgy néztem ki mint egy piros szarvas fekete bogár  aki fölborult és próbál felállni. Angiey jó baráthoz méltóan görnyedve röhögött, drága sofőrünkkel szinkronban, aki majd fogta magát és a seggemnél fogva lökött ki a kocsiból, mert megint visszahuppantam volna annyira röhögtem már én is.  Tovább röhögtem. Így persze majdnem foggal szedtem le az ajtót, amin megint jót röhögtek. A másik probléma a hol vagyunk és hogy jutunk el innen a Rocktogonba. Zsp elmondja 3x, nyugtázzuk, hogy ja oké értem. Elismételjük, hogy hogyan! Tökéletesen! Hallott szövegértés… Nem ismétlés. Aszongya kb. 15 perc innen. Elindulunk, sör kibont 5 perc eltelik, hol is kellett volna lefordulnunk? Úgyhogy az a 15 perc 1 órává nőtte ki magát, ami nem is volt nagy baj mert út közbe jól elszórakoztunk, énekeltünk, egy csomóan búékot kívántak, meg megálltunk tűzijátékot nézni, amit az ablakból lőttek föl, a harmadik ki is vitte az üveget amit a közönség  röhögve megtapsolt. Állat vagy! Mire elértük a célt, elfogyott a vodka-sör és egész jó hangulatban voltunk, és okoztunk némi meglepetést a szarvakkal, de nem szólt senki semmit, majd jött a szokásos kör. A bárpultnál mögénk libbent Pocak, aki ismét magába préselt ölelés címszó alatt, aztán kicsit beszélgettünk az új pultos lánnyal és persze megint sikerült bemutatkozni egy biztinek aki megpróbált figyelmeztetni, hogy ne vigyem ki a sört. Tudom! Nem most vagyok itt először! Többet nem szólt.
Elég sokan eljöttek a koncertre, mi persze tartottuk az első sort, csak néha kellett fegyelmezni a népet. Nagyon jó volt, persze megint be kellett vetnem a mátrix figurát, mert mögöttem tömeg, előttem pocak és nem kellemes tőle sallert kapni. Most az én buksim volt útban. Legalább csak összekócolta.
Éjfélkor elénekeltük a Himnuszt, meg koccintottunk egy pár emberrel.

Koncert közben meg odalibbent hozzánk egy szöszke csaj, sokszor mondta a nevét és akkor még meg is volt, később kiderült hogy lerángatta a pasiját is csak azért, hogy  végre megmutathasson minket neki, mert már egy csomót mesélt rólunk neki a csaj. Amikor mindezt kint előadta nekünk teljes komolysággal átfutott az agyamon egy pár dolog.
 Mondom itt három lehetőség van:
-         az első, hogy részeg vagyok és lemaradtam a gondolatmenet elejéről
-         A második, hogy ő részegebb és össze vissza beszél
-         Vagy tényleg az van amit mond csak még nem jött a közelünkbe eddig és most el akarnak kábítani ki akarnak fosztani
Sosem fogjuk megtudni az igazat, csak az a biztos, hogy nem csináltak velünk semmi rosszat de viszont jól elszórakoztunk velük.
Az ilyesmin mindig meglepődünk. Egyszerűen nem átlagos az, hogy valaki a közönséghez megy oda gratulálni, vagy megjegyezni, hogy milyen jól nyomjuk. Mint a filmekben. Eddig azt hittem ilyen nincs a valóságban!
Aztán még verődtek hozzánk páran, akik szintén bemutatkoztak, de… Mindegy is, az egyikkel még táncoltam is egy párszor, szegény volt vagy 150 mély, néha lendületből sikerült arrébb tenni, amin mindenki jót derült. Persze ha egynek engedsz egy csomóan jönnek, hogy akkor most velük is. Komolyan jöttek, mint muslica a borra. Néhány szimpatikus volt, úgyhogy mentem, meg löktem Angieyt is, hogy ő se csak ott álljon, néha nem örült neki. Persze. Nekem jutott Anti Drakula (A foghagyma szagával), Ugró Majom (azt hitte rockabilit táncol, de… nagyon nem), meg az Élettelen Bot. Ez mindössze egy pár gyöngyszem.

Kint szöszke csajszi barátját aláztuk egy darabig, aki már kínjában néptáncolt, mire Angiey megszólal hogy Mi van fázol vagy zavarban vagy?, mondom Nem látod tök zavarban van azért nép táncol. Ez volt a kegyelemdöfés, meg a kuncogások a másik oldalról.
Négy felé már nem voltunk annyira vidámak, elfáradtunk én meg nem éreztem jól magam úgyhogy elköszöntünk és hazamentünk.          

Égjen a pokol, hadd dolgozzanak az angyalok!

Csók és puszi Alice & Angiey 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése