2013. július 31., szerda

Két napos parti



2012.07...-... .......-........
Erre a koncertre Angiey akart menni és mivel szülinapja volt hát miért ne. Ezt két napos ünneplésnek terveztünk. Jött velünk Y, D és S is. Persze mindenki készült különféle agyrombolóval. Namost amíg csak pezsgőt iszik az ember, meg esetleg utána küld egy pár korty vodkát addig semmi gond. Szépen ültünk a közeli parkba, iszogattunk, beszélgettünk majd megpróbáltuk megtalálni a bejáratot. Persze a biztiken nem jutottunk át mivel volt nálunk egy üveg vodka és ugye azt nem lehet bevinni és nem is rakhatjuk le sehová. Piát akkor se dobunk ki, úgyhogy gyorsan megisszuk. Volt 15 percünk kezdésig. Nem gond! Tényleg nem volt vele gond, mert elfogyott és persze még mozgásban is maradtunk. Ráadásul vörös pezsgővel kevertük a vodkát, plusz indulás előtt úgy emlékszem még sört is ittunk… Sikeresen begrasszáltunk az előzenekar utolsó két számára. Jól el voltunk, táncoltunk, a többiek söröztek (meg én is). Aztán jött egy kis szünet. Itt már éreztem, hogy valami nem stimmel. De még jól vagyok!? Végre kezdés, mozoghatok. Erre odajön egy csaj hozzánk és megkérdezi, hogy van-e kedvünk felmenni a színpadra. Nekem határozottan nem volt, miután felmértem a távolságot a színpad és a mosdó között. Éreztem, hogy szükségem lesz rá. Nem tévedtem. Amint elment megrohamoztam a mosdót. Ott jöttem rá, hogy a vodka és a pezsgő nem barátok. Jó persze tudom nem szabad keverni, de a saját kárán tanul az ember. A koncertből nem láttam semmit, csak hangfoszlányok vannak. Néha valaki bejött megnézni, hogy élek e még. Azt hittem ott döglök meg, még felnézni sem bírtam. Ráadásul az egyik barom még le is öntött egy jó párszor hideg vízzel, azzal az indokkal, hogy józanodjak, mert így elrontom a koncertjüket. Bazd meg mi a francot próbálok 1,5 órája? És különben is nem kértem, hogy bemászkáljon hozzám. Szal ezzel kurvára nem segített, nem elég hogy szarul vagyok és úgy forog velem mindem, hogy ülve kapaszkodnom kellett de még fázom is. Még jó, hogy bejött  az egyik ott dolgozó csaj és megnézte, hogy mit csinál az a barom mert különben még kaptam volna egy pár pohárral a nyakamba. Nem vagyok rá  büszke, de abban a helyzetben ez nem érdekelt, ráfonódtam a csaj lábára és úgy könyörögtem neki, hogy ne hagyjon egyedül vele mert megint leönt és már nagyon fázom. Még jó, hogy értelmes csaj volt és lebeszélte Y-t a további locsolkodásról.
Alice egyszer csak rávágott a vállamra és szólt, hogy ő elmegy mosdóba Y-nal. D és S meg ott maradtak velem bulizni. Tudom, hogy csúnya dolog, de én olyan jól elkommunikáltam a bandával, hogy észre se vettem, hogy nincs velem. Aztán egyszercsak D odarángatott valami olcsó Slash kopit mögém és oda ordította neki hogy: Vigyázz rá! és eltűnt. Hát jó… elfogyott már megint a sörünk… biztos hoz még. Hát tovább táncoltam. A srác meg mögöttem elkezdett erősen rám tapadni. Ez kb a koncert felénél volt, úgyhogy gondoltam erősítést kérek. Még, hogy vigyáz rám… Akkor esett le, hogy Alice nincs velem. Utolsó infóm alapján elindultam megkeresni. Hősünk megpróbált ebben megakadályozni, de mivel elég nyomatékosan ráüvöltöttem, hogy takarodjon és a banda is ránk szegezte a figyelmét így elengedett. Végül megtaláltam a mosdóban és összekapartam… mert az tényleg kaparás volt. Valljuk be.
Na mindegy, még koncert végéig se sikerült kijózanodni. Kitámogattak a mosdóból és elindultunk hazafelé. Nincs meg az út, de legalább mozgásban voltam és kezdtem tisztulni. Az egyik barát kicsit ki is használta a helyzetet. A gáz az volt, hogy megpróbált minket szétszakítani. Még jó, hogy Angiey ott volt. Nem hittem, hogy ezt fogod mondani. Aztán valahogy hazakeveredtünk.
Másnap ........ koncert. A reggel rémesen indult, nem is értem miért?!
Szeretjük az eredeti bandát úgyhogy gondoltuk lenézünk, meg hát nekem az előző nap nem volt buli. Gondolom jól éreztük magunkat. Tuti jó buli volt.

Puszi és csók Alice & Angiey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése