2013. július 18., csütörtök

Iszunk, Hányunk, Belefekszünk




2012.02  Szórakozóhely, Banda
Öm, Y szülinapja. Itt ittuk az a sok mindent. Ó igen a vaku koktél. Írjuk le hogy mit? Áááá. Ismeritek az alappiákat? Na azt mind… szorozd meg kettővel, emeld négyzetre…
A parkban alapoztunk Y-nal és még egy pár ismerőssel. Majd szerintem 1 órás nonstop piálás után próbáltunk meg betámolyogni. Igen? Öm… Nem emlékszem, hogy jutottunk be. Arra se hogy mit csináltunk a koncertkezdésig. Az van meg hogy elkezdődött, és Y kirohant mosdóba… ugye? Vagy már bent maradt? Bent maradt.  És te elmentél megnézni. Szépen végignézted. Igen. Én meg ugye, mint jó barátnő kint maradtam, meg amúgy is kicsi a mosdó úgy se férünk el ott hárman. Meg hajat fogni elég 1 ember is… Szóval én kint tomboltam. Próbáltál talpon maradni. Nem emlékszem, hogy milyen számokat nyomtak le, és hogy meddig tartott a koncert, de arra igen, hogy X többször próbált énekeltetni, ami mivel angol szöveg plusz nem is ismerem, ezért nem ment.
Öm.. Meg úgy szerintem végig próbáltuk egymást szórakoztatni. Bár lehet, hogy ő szórakozott rajtam ahogy keresztbe nézek. Aztán még annyi megvan, hogy vége van a koncertnek, ledobja a gitárt és lecuppan mellém. Átkarol és a fülembe üvöltve megkérdezi, hogy: ,,Milyen volt a koncert?” Én meg erre csak annyit tudok kinyögni, roppant értelmesen, ezer wattos vigyorral, hogy: ,,Kúrva jó volt bazd meg!”.
A következő emlékem, hogy támasztom a falat és valami csaj viharzik be, hogy szóltál hogy megyünk. Mondjuk a csajt nem láttam mert jött azt ment, de a hangja maradt. És valahogy elindultam kifelé.
Niiincs meg. Akkor matatott K a nadrágzsebemben ugye? Mivel nálam volt az összes biléta. Nem. Csak az enyém volt nálam. Igen, csak a tiéd. Ruhatárnál megakadtunk. Nem. Behoztak mindent. Nem. Megálltam a ruhatárnál. Arra emlékszem!  Nem. Pedig megálltam a ruhatárnál. Igen, mert rákészültél a lépcsőre. Igen? Én úgy emlékszem, hogy megálltunk ott az ajtóban, K meg elém vágódott és kérdezte, hogy hol a bilétám, meg hogy adjam oda. Én meg szerintem roppant értelmesen nézhettem rá, mert elkezdett kutatni a zsebemben. Az a mosdóban volt. Tényleg? Igen. Az a mosdóban volt, a tükörnél, amikor Y próbáltuk összeszedni. Mert odaadtuk az egyik csajnak a bilétát, hogy hozzák oda a cuccunk.
Nem is voltam a mosdóban! De igen arcot mostál…
Niincs meg… Nekem a ruhatár az első emlékem. Odaadtuk a csajoknak mind a 3-an a bilétánkat. Bent a mosdóban fölöltöztettek. Én magamtól öltöztem fel! Erre kifejezetten emlékszem, mert nehéz volt.
És elindultunk kifelé. Igen a lépcső már megvan, meg hogy megcsap a hideg. Kúrva rosszul voltam, ennyire szarul még sose. És ott éreztem, hogy én nem vagyok képes hazamenni.
Ott dobtan ki a taccsot 3 lépés után.
Utána park azt busz. Parkban még te is dobtál egy répásat. Igen mert az a mocsok répa egész évben arra vár, hogy kijöhessen! 
A hazaútból szinte semmire nem emlékszem csak ilyen kis villanások vannak. A másnap szép volt…
Puszi és csók Alice & Angiey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése