2014. január 21., kedd

Helgának és Amynek (mert emlékszem rá vaze!)



2013.12...... ..... ... .. .... ..... .....



Előtte egész héten melóztam, még szombaton is. Valami megérzés miatt előre megvettem a jegyeket. Úgy voltam vele, ha odáig elmegyek és nem lesz jegy, valakit tuti megcsapok.

Dög fáradt voltam, ráadásul még meló közben jól fel is idegesítettek. A lényeg, hogy szar nap volt.

Legszívesebben hazamentünk volna aludni, de hát a jegyek már meg voltak. Ilyenkor nincs mit tenni, mint ledönteni egy csomó vodka-sör-energiaital koktélt és imádkozni, hogy odataláljunk/ébren maradjunk. Az utat a . . . -ig hatalmas kerülővel tettük meg, mert hát meg kellett inni a „sok” piát. Meg beiktattunk egy Geráppás telefonbeszélgetést is… Mivel a hosszú körséta után is szenvedtünk a maradék koktélunkkal a bejáratnál levetődtünk az első padra. Megláttunk két szimpatikus csajt, akiket oda is hívtunk, hogy segítsenek már, mert nem tudunk megküzdeni a maradékkal. Roppant vidám ismerkedés ivászat és láncproblémák után megpróbáltunk észrevétlenül átjutni a biztonságiak sorfalán. Nem sikerült. Mivel táskával voltunk mindenki fennakadt. Egyik bizti repül felém, hogy meg akarja nézni a táskám. Markolássza-markolássza (nem nyitom ki ha ha ha) közben kérdezi, hogy pia van? (gondolod elárulnám, ha lenne!?) –Má nincs! Megittuk! Ezen jót vigyorog, majd elhesseget. Nekem is feltette ugyan ezt a kérdést, meg azt, mi van a táskámban. Mondtam neki, hogy kis táskák, meg tégla. Erre vigyorogva válaszolta azt, hogy súlyából ítélve nagyon is elképzelhetőnek tartja.

Miután végre bent voltunk megtettük a szokásos kis körsétánkat majd előzenekar bámulás, majd sörrel a kézben kivonultunk hűsölni. Kint kicsit sztorizgattunk szórakoztatva egymást, meg amíg hatalmas beleéléssel mesél az ember addig se fázik. H és A szerint stand up kommedi vót. Közben hozzánk csapódott valami srác, akinek könyörtelenül szívtuk a vérét, de kitartó kis hobbit volt! Nem úgy, mint a két másik, akik utána érkeztek. Először hobbit haverja jött oda, aki a hidegre hivatkozva gyorsan lépett, majd egy hosszú hajú srác, aki pénzt próbát kunyerálni, me még x-összeg hiányzott, hogy végre sört tudjon venni. Na hát nem úgy van az, hogy szépen nézel, aztán kapsz, meg kell érte dolgozni. Az élet kegyetlen, de mi még kegyetlenebbek vagyunk. Közöltük, hogy mivel úgy is lánynak néz ki, csináljon valami csajosat. Kétségbe esett ne már felkiáltás és óvatos körülnézés után (ezt vajon hányan látják) tett pár mozdulatot. –Ez nem elég! Legyél Picsa! –Az nem tudom milyen.

Teljes kétségbeesés. – Na jó! Ha adsz hobbit barátunknak egy csókot, megkapod! A srác ennél a pontnál döntött úgy, hogy inkább szomjan hal, mint hogy még jobban megalázza magát és hatalmas lendülettel távozott. Miután kiröhögtük magunkat és meguntuk szivatni a vacogó Hobbitot is (egy időre) bementünk. Még egy sör, aztán irány a tömeg. Meglepő módon az előzenekar is jó volt. Aztán jött a ...! Bennük sosem csalódik az ember. A két órás koncertet egyszerűen muszáj volt végigugrálni meg pogózni. Mikor már azt érzed, hogy nincs erőd folytatni, és mindjárt leülsz, akkor jön még egy szám és önkéntelenül mozdulsz rá. Mindegy, hogy mit, de valamit akkor is csinálnod kell.

Nagyon sokan voltunk és néha annyira összetömörültünk, hogy ha a melletted lévő elkezdett ugrálni akkor jobban tetted ha te is csináltad vagy  különben jól fejbebasznak. Ja…

És persze rohadt meleg volt, kb. mint a szaunában. Azt a hangulatot nem tudom/nem lehet visszaadni! Ezen ott kell lenni! Persze most is vannak homályos részek és néhány kirívó részlet, ami számomra a legemlékezetesebb volt. Ilyen például a pirotechnika, ami csak tetézte a meleget, a pogózó tömeg, ahogy lökdösik egymást, mi meg csillogó szemekkel nézzük őket, közben üvöltünk valami szöveget és néha bekapcsolódunk mi is. Meg persze ott vannak a közös táncikálások meg az összekapaszkodások, a boldog szülinapot éneklés, H és A vigyora, mert ők is élvezik. És még ott van a Freedom, ami minden koncerten beég az agyba. Egyszerűen imádom, ahogy a teljes közönséget leguggoltatják, (mint valami elcseszett csoportterápia) közben mindenki tapsol, meg he nanna he na-názik majd egyszerre felugrik és üvölti, hogy FREEDOM.

Nagyon hosszú volt a koncert. Helga és Amy sajna korán leléptek, fellőtték a pizsit.

Angieyt koncert közben fejbevágták egy üveggel (ha ezt tudom, nem nyugtatgatom, hanem lecsapom a picsákat) aztán kifelé menet a ruhatárnál meg lefejelte a pultot. Ő lett a fejelős lány. Hát igen, mindenki a leggyengébb pontját üti be. Két liba mögöttem először csak lökdösött majd egyre agresszívabban próbáltak előre nyomni. Nos engem elég nehéz megmozdítani, ha én nem akarom… Valamelyik ugrott egyet, ennek következtében a kezében lévő üveget gyakorlatilag szétverte a fejemen. Nem éreztem fájdalmat, csak kegyetlenül dühös lettem rájuk. Alice meg elkezdett nyugtatni. Na ennél a pontnál döntöttem úgy, hogy közelebb kúszom a pogózó tömeghez és kicsit beszállok.

Ez persze nem volt elég. A koncert után baromira hosszú sor állt a ruhatárnál. Nekem meg van egy kis tömeg iszonyom. Néha csak úgy bepánikolok, ha sok ember vesz körül. Úgy döntöttem, hogy ezt elkerülve lenyúlom Alicetől a bilétákat és gyorsan kihozom a ruháinkat.

Aztán hirtelen körbevett a tömeg, becuppantott és csak arra emlékszem, hogy egy csomó fej van felettem és bámulnak, meg megpróbálnak felhúzni. (MÁR MEGINT RÁNGATNAK!!!) Egy magas srác mondta, hogy lefejeltem a pultot… Legalább a cuccainkat megkaptam. Egyből előre engedtek…

Nem akartunk haza menni, meg hát ilyenkor kicsit bajos is lenne. Inkább irány a kedvenc helyünk. Angiey kurvára élvezte az utat, én meg buzgón imádkoztam, hogy csak érjünk már oda. Akkora flesh volt… a fények…

Majd elalszunk, fáj mindenünk és agyilag kb. egy füves szintjén állunk, tehát nem hogy visszavágni, még megérteni is képtelenen vagyok marcona oltásait. Közben meg köröz körülöttünk valami idegesítő szellem (később derült ki, hogy az-az új bizti). A magam részéről úgy döntöttem, hogy nem akarok vele beszélgetni, amit vele is közöltem. Vidulás és karszalag mizéria után sikerült bejutni aztán sört szerezni. A tánchoz nem volt kedvünk, pedig szegény Dj nagyon próbált táncra bírni minket.

 Eskü a pasik olyanok, mint a vadállatok. Megérzik a gyengeséget és lecsapnak. Így új rekord születhetett a próbálkozókból, akiket sikerült lerázni, meg persze akadtak önkéntes biztonságiak is, akik minket próbáltak védeni, köszönhetően egy idegesítő állatnak, aki nem szállt le rólunk. A végén az igaziak rakták ki mindenki nagy örömére.

Nem tudom eldönteni, hogy csak véletlenül vagy szándékosan volt körülöttünk sűrűbb-e a nép.

Zárás előtt pár perccel léptünk le (legalább öt percig kerestem azt a kurva bilétát). Nem volt hosszú az út hazáig. Pislogtunk egyet, aztán már otthon is voltunk.





Csók és puszi, Alice és Angiey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése