2014. január 21., kedd

Szép karok, és még a szöveg is meg volt



2013.11.... ......... ..... .....


Erre a koncertre az énekes miatt mentünk el. Egyik kedvenc tribute bandánkban volt benne. Annyira szép karjai vannak, és még a hangja is jó! Úgy voltunk vele, hogy hátha megint elfelejti a szöveget.
 

Mint mindig a jó hangulat most sem maradt el miközben próbáltunk elvergődni a B.N-ig. Két megállóval előbb szálltunk le, mint ahogy terveztük. Egész úton mondogattuk, hogy meddig kell menni, hol kell befordulni, de miután kiröhögtük magunkat a villamoson produkált szánalmas próbálkozásomon, miszerint nagyon szépen nézek a kallerra és megpróbálom lebeszélni arról, hogy megbüntessen persze eredménytelenül. Elleste tőlem ezt a dolgot, de még tökéletesíteni kell. Nekem ez nem megy, a kaller is csak lesajnálóan bámult rám és artikulálva, karszallag mutogatás közben közölte, hogy neki ez a dolga (nem pedig kilyukasztani a jegyet…). Fel kellett volna kapnom a vizet erre a burkolt szőke vagy csak fested a hajad beszólásra, de lássuk be igaza volt. A további tárgyalást inkább Angieyre hagytam. Ellenőrünk okosnak képzelte magát, de az én agyamon azért nehéz túltenni. Végül is, rosszabbul is járhattunk volna…
Szal jó hangulatban hagytuk magunk mögött az ellenőrt és előkerültek a sörök is végre. Persze ahogy fogyott a sör úgy felejtettük el az utat is és fel sem tűnt, hogy már rég le kellett volna kanyarodni egy másik utcába. Bevallom őszintén én már nem figyeltem. Lekötött a sör meg a sok tócsa amit próbáltam kikerülni. Persze az egyikbe sikerült belelépni majd az utca közepén elkezdtük „énekelni” a /Nincs meg a szám címe segítség! Killing in the Name…/ magyarul a refijét: Az a kibaszott tócsa! Mindezt komoly átéléssel csináltuk, miközben nyomtunk egy lájtos headbenget.
Kezdtem unni a sétát meg fura volt, hogy még mindig nem vagyunk ott. Aztán megláttuk a kis kocsmát, ahol mindig ráébredünk, hogy már megint többet gyalogoltunk a kelleténél. Ha legközelebb is ott kötünk ki, akkor bemegyünk, és iszunk valamit!
Így is volt elég időnk a koncertig, meg még a vodka sör koktélunkból is maradt elég, úgyhogy kerestünk egy padot a bejáratnál. Asszem kicsit túl gyorsan fogyott el a sör. Az ajtóban egy kisebb tömeg fogadott minket, akiket csak nagy nehezen tudtunk kikerülni. Nem tom miért voltunk annyira érdekesek. Bár ha végiggondolom nem hiszem, hogy a kinézetünk volt rájuk ekkora hatással, sokkal inkább az lehetett, hogy egymás kezét szorongatva, nem éppen biztos lábakon, hatalmas koncentrációval az arcunkon lavíroztunk az emberek között az ajtó felé, néha-néha megbotolva egy-két láthatatlan buckában és a saját lábunkban.
Már megint túl korán érkeztünk. Annyira utálok korán érkezni! Az előzenekar javában játszott, én meg kezdtem rosszul lenni. Volt előzenekar??? A sok pia és a fények megszállott bámulása nem éppen a legjobb párosítás. Angiey felvetette, hogy menjünk ki levegőzni. Hát kint sem lett jobb, sőt…a gyomromban a vodka-sör és az energiaital már háborúban állt egymással aztán elkezdtek versenyezni, hogy melykőjük éri el hamarabb a kijáratot. Szerencsére kevesen voltak kint. Telehányta a kukát…
Miután visszamentünk beálltunk a színpad elé kicsit mozogni. 10 perc után megrohantuk a mosdót. Kiválasztottuk a leghátsó fülkét. Mialatt én bent imádkoztam Angiey a nyitott ajtó előtt kényelembe helyezte magát – Egyszerűen leültem a földre- közben próbáltuk egymást szórakoztatni.  Mindeközben a személyzet egyik tagja bejött, és kétségbeesetten repült felém, hogy jól vagyok e. Mondtam neki, hogy Alice van rosszul. Erre ez kidugja a fejét, és mosolyog a csajra, mint aki csak szórakozik. A csaj hitetlenkedve néz ránk, hogy nem vagyunk normálisak. Meg megjegyzi, hogy ugye beletalál a WC-be. Én meg csak mosolyogtam rá… majd meglátjuk édesem…
Hiába van rosszul valamelyikünk, a hülyeség még így is dől belőlünk. ENGEDD KI A DÉMONT!!!
Persze nem csak a személyzet, hanem minden csaj aki bejött egyből Angieyt faggatta én meg amikor épp ráértem kihajoltam az ajtón sátánvillába csapott kézzel és üvöltöttem, hogy Én hánytam, de jól vagyok. Volt aki be is kukucskált, hogy ááá tuti, hogy nem. Elég sokat voltunk bent.
Koncert kezdés előtt sikerült elszakadni a klotyótól. Persze berobbantunk előre. Sőt megint megismerkedtünk valakikkel. A csaj rám néz, én meg rámosolyogtam. Már hozzá szoktunk, hogy néznek minket. Így meg általában megijednek. Nem értik, hogy mi miért mosolygunk. Aztán kiderült, hogy már többször látott minket különböző koncerteken.
A koncert nagyon jó volt, igaz csak egy számot ismertünk azt persze üvöltöttük. Ritkán látni ennyire jól összedolgozó csapatot a színpadon. Ők nem azzal foglalkoztak, hogy egymástól elvegyék a közönség figyelmét, hanem összedolgozva óriási hangulatot teremtettek.
 Koncert után még maradtunk egy kicsit, elszívtunk pár cigit meg táncoltunk néhány számra. Nem volt valami nagy a hangulat úgyhogy inkább átmentünk kedvenc helyünkre. Ott se sokkal jobb a helyzet, majd pedig haza.

Puszi és csók Alice & Angiey


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése